متن پیام

لطفا منتظر بمانید ...

زنان ایرانی از قدیم به دنبال زیباترین و به‌روزترین کفش‌های مجلسی هستند. شاید به اسم، خیلی از کفش‌های مجلسی را نشناسید، ولی اغلب چند مدل کفش مجلسی زنانه متفاوت در کمد شما پیدا می‌شود. ما در این مقاله تصمیم داریم شما را با انواع کفش مجلسی زنانه آشنا کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

چرا همه باید در کمد خود چند مدل کفش مجلسی زنانه داشته باشند؟

خیلی از زنان، باید حداقل یک جفت کفش مجلسی در کمد خود داشته باشند. استفاده از کفش پاشنه‌دار زنانه به‌خصوص در یک مجلس عروسی، خیلی اهمیت دارد. در صورت استفاده از کفش اسپرت یا کالج، خانم‌ها با گام‌های بلند در یک مجلس یا مهمانی قدم خواهند برداشت؛ به همین علت زنان نباید از کفش‌های اسپرت یا کالج در مجالس استفاده کنند.

یک دلیل مهم دیگر جهت داشتن یک جفت کفش مجلسی زنانه در خانه، کشیده‌تر نشان‌دادن پا‌های خانم‌ها است. موقعی که خانم‌ها به‌خصوص زنانی که دارای قد بلندی هستند، از این مدل کفش استفاده کنند؛ باعث می‌شود پا‌های آن‌ها کشیده‌تر نشان داده شود. درصورتی‌که از این مدل کفش استفاده کنید، چاره‌ای جز حفظ تعادل خود نخواهید داشت و گام‌های کوچک و زنانه‌تری برخواهید داشت. علت دیگر برای داشتن کفش مجلسی پاشنه بلند در کمد این است که امکان ست‌کردن آن با هر نوع لباسی وجود خواهد داشت.

انواع مدل کفش مجلسی زنانه

انواع مدل کفش مجلسی زنانه

تنوع در طرح، مدل و رنگ کفش‌های مجلسی زنانه هر روز افزایش پیدا می‌کند. طراحان مد هر روز سبک تازه‌ای از کفش‌های مجلسی زنانه را ارائه می‌دهند. در ادامه این مقاله پرطرف‌دارترین کفش‌های مجلسی زنانه را به شما معرفی خواهیم نمود.

کفش مجلسی زنانه پاشنه باریک

ارتفاع پاشنه این کفش‌ها از ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر و برخی اوقات تا ۲۰ سانتی‌متر نیز می‌رسد. ظاهر این مدل کفش‌ها خیلی شیک و زیبا است. این مدل کفش مجلسی زنانه مناسب استفاده در مجالس رسمی و میهمانی‌ها هستند. پاشنه ۱۵ سانتی‌متری این مدل کفش، لاکچری‌ترین نوع کفش مجلسی است. این مدل‌ها استفاده عمومی ندارند و اصولاً برای مدل‌‌ها و سوپر استار‌‌ها و عکاسی از این مدل استفاده می‌شود.

کفش مجلسی زنانه پاشنه ۳ سانتی

کفش مجلسی زنانه پاشنه ۳ سانتی بین خانم‌ها جزو کفش‌های مجلسی پر طرف‌دار محسوب می‌شوند. اندازه ظریف پاشنه این کفش‌‌های مجلسی استفاده از آن را در محیط‌های کاری و میهمانی‌های ساده خیلی آسان کرده است.

کفش مجلسی زنانه پاشنه تخم‌مرغی

یکی دیگر از قدیمی‌ترین انواع کفش‌های مجلسی زنانه، کفش پاشنه تخم‌مرغی است. پاشنه این کفش در بخشی که به کفش وصل می‌شود پهن است. هراندازه پاشنه این کفش به زمین نزدیک‌تر باشد عرض پاشنه باریک‌تر خواهد شد. هرچند امروزه این کفش‌‌ها در بین زنان طرف‌دارهای فراوانی ندارند؛ اما خیلی از خانم‌‌ها همچنان به‌راحتی آن علاقه‌مند هستند. پاشنه این مدل کفش مجلسی زنانه بین ۳ تا ۵ سانتی‌متر است.

کفش پاشنه یکسره

کفش‌هایی که پاشنه آنها از ته تا نوک کفش به شکل یکسره کشیده شده است به کفش پاشنه یکسره معروف هستند. مدل جلوباز این کفش‌‌ها در فصل تابستان و مراسم‌هایی در فضای باز برگزار می‌شود مناسب است. مدل جلوبسته این کفش نیز در فصول سرد و مهمانی‌های نیمه‌رسمی کاربرد دارد. این مدل کفش‌ها برای افرادی که به پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند عادت ندارند و درعین‌حال دوست دارند قدبلند به نظر بیایند مناسب است. لژهای بلند این مدل برای جمع‌های دوستانه انتخاب خیلی خوبی است. لژهای کوتاه‌تر برای استفاده‌های عادی و روزمره مناسب‌تر هستند. این مدل کفش مجلسی زنانه برای مجلس‌های خیلی رسمی و مهم مناسب نیست.

کفش مری جین

مری جین یک نوع کفش مجلسی زنانه پاشنه بلند است که بخش جلوی آن کوتاه است. این مدل کفش از طریق یک یا دو بند از روی پا بسته می‌شود. کفش مجلسی مری جین هم با لژ و هم پاشنه باریک وجود دارد. این مدل به این دلیل که روی پا را می‌پوشاند در فصل‌های بهار و پاییز نیز کاربرد دارد. البته پاشنه کوتاه این کفش برای تیپ‌های دانشجویی نیز مناسب است.

کفش پشت‌بندی

کفش‌هایی که از طریق یک یا چند بند به‌دور پاشنه پیچیده می‌شود کفش پشت‌بندی نام دارد. این کفش‌‌ها دارای ظاهری شیک و زیبا هستند. اندازه پاشنه‌های این مدل کفش مجلسی زنانه دارای تنوع زیادی است. این مدل کفش مجلسی جهت شرکت در عروسی و جشن‌‌ها به استایل شما ظاهر خوبی می‌دهد و کفش استلار در فروشگاه تیاریس از جمله این کفش ها هستند.

کفش استلار، جذابترین مدل کفش مجلسی زنانه

کفش مجلسی کلاسیک، بهترین مدل کفش مجلسی زنانه

کفش مجلسی زنانه کلاسیک کفش‌هایی با هفت سانتی‌متر پاشنه هستند. پهنای پاشنه این مدل کفش از محل قرارگرفتن روی زمین تا محل اتصال به کفش مقداری پهن می‌شود. راحت‌ترین کفشی که شما برای یک مهمانی می‌توانید انتخاب نمایید، کفش مجلسی کلاسیک است؛ کفش‌هایی با پاشنه کوتاه‌تر انتخاب خوبی برای یک مهمانی رسمی نخواهند بود.یکی از پرفروش ترین کفشهای مجلسی کلاسیک، کفش تیفانی می باشد که هم اکنون در فروشگاه تیاریس موجود است.

 

کفش مجلسی پاشنه کمر باریک

یافتن کفشی با این مدل پاشنه زیاد کار راحتی نیست. سطح پاشنه این مدل کفش مجلسی زنانه در بخش اتصال به کفش و تماس با زمین یکی است؛ ولی دراین‌بین مقداری باریک می‌شود و به همین علت با اسم کمرباریک معروف است. در زمان پادشاهی فرانسه، این مدل پاشنه در بین خانم‌ها و آقایان متداول بود.

سختی استفاده از کفش‌هایی با پاشنه کمر باریک، طراحان را وادار نمود که به فکر طرحی راحت‌تر بیفتند. تلفیقی از لژ و پاشنه که علاوه بر اضافه نمودن حداقل ۱۰ سانتی‌متر به قد، انحنای کمتری در پا به وجود می‌آورد و به همین علت راحت‌تر است. در این مدل کفش مجلسی، دو تا سه سانت لژ به کف کفش و بخش پنجه افزوده می‌شود و فاصله ارتفاع بین پاشنه و پنجه کمتر می‌شود.

کفش مجلسی پاشنه بلند با بند دور مچ

درصورتی‌که کفش مجلسی زنانه، دور مچ‌دار باشد؛ راه‌رفتن را برای خانم‌ها ایمن‌تر خواهد کرد. این مدل کفش مجلسی زنانه را باید برای استفاده در انواع مجلس‌ها و دورهمی‌ها مناسب است و یکی از بهترین مدل‌های کفش پاشنه بلند مجلسی است.

خرید انواع صندل زنانه

آشنا شدن با نام و موارد استفاده کفش‌های مجلسی شما را در انتخاب عالی‌تر یک پوشش مناسب کمک خواهد کرد. امیدواریم با مطالب گفته شده در این مقاله بتوانید طبق سلیقه و استایل شخصیتان بهترین کفش را برای مهمانی و مجلس انتخاب کنید.

مقالات مرتبط