متن پیام

لطفا منتظر بمانید ...

چه استایلی را برای عید سال ۱۴۰۲ در نظر دارید؟ برای تکمیل این استایل چه اکسسوری را استفاده می‌کنید؟ بر اساس نظر کارشناسان صنعت مد و فشن، کیف، یکی از مهمترین اجزای تیپ خانم‌هاست که بیشترین کاربرد را هم دارد. مدل‌های مختلفی از آن در بازار وجود دارد که می‌توانید برای تکمیل ظاهر خود از آن استفاده کنید. ما در این مطلب می‌خواهیم به معرفی انواع کیف ترند ۲۰۲۳ بپردازیم و با کاربرد آنها در استایل‌های مختلف آشنا شویم.

کیف خیلی بزرگ، مورد علاقه ماکسیمالیست‌ها

یکی از مدل‌های کیف ترند ۲۰۲۳، آنهایی هستند که ابعاد بسیاری بزرگی دارند. این مدل از کیف برای ماکسیمالیست‌های بسیار جذاب است چرا که در فضای آن وسایل بسیار زیادی جای خواهد گرفت. به خصوص اگر در روزهای عید قصد مسافرت را داشته باشید.

کیف های بسیار کوچک، مناسب استایل‌های مینیمال

نقطه مقایل کیف‌های بزرگ سایزهای کوچک است. آنهایی که ابعاد بسیار ریزی داشته و معمولا تنها برای زیباتر کردن استایل یا قرار دادن یک گوشی موبایل در آن به کار می‌رود. شاید این مدل کیف کاربرد زیادی را نداشته باشد اما زیبایی آن، استایل نهایی‌تان را جذاب خواهد کرد.

خرید کیف دوشی زنانه

مدل‌های کمربندی، راحت‌ترین کیف برای استایل‌های روزمره

در سال ۱۴۰۱ کیف کمربندی یکی از ترندها بود. امسال نیز این مدل کیف را در کالکشن‌ جدید برندهای معروف می‌بینیم. این مدل کیف برای استایل‌های روزمره، پیاده‌روی و … بسیار مناسب بوده و البته انتخاب خوبی برای تیپ‌های رسمی نخواهد بود.

کیف متالیک و مناسب استایل‌های رسمی

در سال ۱۴۰۲ بخشی از ترندها مربوط به کیف‌هایی است که با ظاهر درخشان خود استایل شما را جذاب‌تر می‌کنند. کیف‌های متالیک و نقره‌ای، معمولا برای موقعیت‌های رسمی مناسب‌ترند و عموما طراحی ظاهری آنها ساده و مینیمال است.

کیف‌های پر زرق و برق

اگر جزو طرفداران کیف‌هایی با طراحی متفاوت هستید، امسال سال شماست. کیف‌های پر زرق و برقی که توسط برندهای مختلف تولید شده امکان استفاده در ظاهرهای کلاسیک را به شما خواهند داد. شکل فانتزی این کیف‌ها باعث ایجاد ظاهری جذاب در استایل نهایی شما می‌شود.

کیف‌هایی با دسته کوتاه

کیف‌های دسته کوتاه

برای استایل‌های رسمی استفاده از کیف‌های دسته کوتاه مناسب است. این مدل‌ها را می‌توانید در میان ترندهای ۲۰۲۳ نیز بببنید. تنوع بالایی کیف دسته کوتاه وجود دارد که انتخاب را برای شما ساده‌تر می‌کند. اگر یک استایل دورهمی یا روزانه را دارید، می‌توانید از این مدل کیف استفاده کنید.

کیف‌های جیب‌دار

اگر به دنبال نظم بخشیدن به وسایل خود هستید، می‌توانید از کیف‌هایی با جیب اضافی استفاده کنید. این مدل کیف توسط برندهای مختلف و مطرح مانند لویی ویتون، ورساچه و … تولید شده و می‌توانید آنها را در کالکشن جدیدشان ببینید.

کیف‌های بافت با جنسی متفاوت

عید امسال کیف‌های پفدار یا بافته شده با جنس چرم نیز ترند شده است. این کیف‌ها به صورت لایه‌های در هم تنیده بوده و برای تمامی استایل‌ها مناسب است.

کیف‌های هلالی و هوبو

کیف‌های هلالی و هوبو، یکی از مدل‌های کیف ترند ۲۰۲۳ هستند. جنس‌های مختلفی از این مدل کیف‌ها وجود دارد که می‌توانید آنها را در استایل خود به کار ببرید. کیف‌های هلالی را باید در کنار تیپ‌های روزمره و اسپرت یا دورهمی‌های دوستان استفاده کنید.

کیف جین، مناسب برای استایل‌های اسپورت

یکی از انتخابات شما برای عید ۱۴۰۲ کیف‌های جین است. این مدل از اکسسوری‌ها برای تیپ‌های اسپورت مناسب بوده و البته توسط برندهای مطرح مانند زارا وارد بازار شده است.

انتخاب رنگ مناسب کیف برای سال ۱۴۰۲

مدل‌های مختلف کیفی که در اینجا به آنها اشاره شد، با طرح و رنگ‌های متفاوت در بازار موجودند. شما می‌توانید هر کدام از این مدل‌ها را با رنگی متناسب با کفش یا دیگر اجزای استایلتان هماهنگ کنید. رنگ سال ۱۴۰۲ قرمز مجنتاست که می‌توانید آن را درکنار تناژهای رنگی مختلف و رنگ‌های سفید و مشکی به کار ببرید.

معرفی چند مدل کیف ترند ۲۰۲۳ در تیاریس

کیف ترند 1402 در تیاریس

در تیاریس نیز انواع مختلفی از کیف ترند ۲۰۲۳ قرار داده شده که می‌توانید آنها را انتخاب کنید. در اینجا به چند نمونه از کیف‌های ترند در تیاریس خواهیم پرداخت:

۱.    کیف شایلی

این کیف از نوع مدل‌های بافت است که در بالا نیز به آنها اشاره شد و رنگ‌بندی آن سبز، طوسی، کرم، مشکی و آبی است. ابعاد این محصول ۲۹*۲۰*۸ بوده و جنسی از چرم صنعتی دارد. در کنار این کیف یک بند اضافه و همرنگ با بدنه محصول را نیز دریافت خواهید کرد. بنابراین هم با بند کوتاه که در میان کیف ترند ۲۰۲۳ قرار گرفته و هم با بند بلند می‌توانید آن را در استایل خود به کار ببرید.

۲.    کیف مینی رز

اگر به کیف‌های کوچک علاقه دارید مدل مینی رز می‌تواند انتخاب خوبی برای کیف ترند ۲۰۲۳ شما برایتان باشد. این محصول با ابعادی که تنها ۱۱*۱۱*۳ است و طراحی که دارد، به راحتی با هر استایلی هماهنگ می‌شود. مینی رز، با ترکیب رنگ دوتایی تولید شده و شامل رنگ‌های سفید نارنجی, طوسی – صورتی, مشکی, مشکی-آبی است. جنس رویه این کیف از چرم صنعتی است.

۳.    کیف آریس

این کیف به صورت هلالی طراحی شده و یکی از ترندهای سال ۱۴۰۲ است. رنگ آن سبز، صورتی، کرم و مشکی است. همچنین جنسی از چرم صنعتی وارداتی دارد. در قسمت زیپ کیف آریس یک قوس هلالی را خواهید دید. ابعاد آن نیز ۷*۱۳*۲۳ است. برای این محصول یک بند بلند با طول ۱۳۰ سانتی‌متر در نظر گرفته شده که آن را اسپرت‌تر ساخته است.

خرید اینترنتی انواع کیف و کفش از تیاریس

خرید آنلاین کیف و کفش زنانه برای نوروز ۱۴۰۲

با نزدیک شدن به بهار همه در تکاپوی خرید لباس‌های نو برای سال جدید هستند. روش‌های خرید آنلاین در این فرایند به شما کمک می‌کند تا در شلوغی‌های خیابان و بازار نمانید. در تیاریس امکان خرید آنلاین انواع کیف ترند ۲۰۲۳ و همچنین کفش‌های متنوع وجود دارد. با سر زدن به دسته بندی‌های مختلف این سایت می‌توانید به راحتی مدل‌های دلخواهتان را به همراه جزئیات و قیمتشان ببینید و در نهایت محصولی را متناسب با استایل و سلیقه خود انتخاب کنید. این فروشگاه امکان انتخاب از میان دو یا سه مدل کفش و سایز درب منزل را به ساکنان تهران داده است. همچنین می‌توانید پس از دریافت سفارش خود مبلغ آن را پرداخت کنید.

مقالات مرتبط