متن پیام

لطفا منتظر بمانید ...

ثبت نام و ورود

شماره همراه

+98

شماره همراه خود را بدون صفر اول وارد کنید

صندل مدیسه

صندل زنانه

قبل از ثبت سفارش حتما قسمت مشخصات محصول را مشاهده بفرمایید

اتمام موجودی

مشاهده باقی محصولات فروش ویژه

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

برای ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید

مشخصات صندل مدیسه

انتخاب رنگ :رزگلد, کرم
انتخاب سایز :37, 38, 39, 40
قالب :اگر بین دو سایز هستید سایز کوچک تر انتخاب شود
توضیحات :جنس رویه: ترکیب پارچه چرم و نگین جنس زیره:چوب پنبه ارتفاع لژ:3 سانت

یکی از محصولات پرطرفدار و خاص فروشگاه ما صندل مدیسه است. تمام بانوان در هر رده سنی این صندل را می‌پسندند. دختران جوان یا بانوان میانسال، فرقی نمی‌کند. در هر صورت صندل مدیسه می‌تواند انتخاب خوبی برای استفاده روزانه مخصوصا در فصل تابستان باشد. این صندل در یک رنگ کرم به فروش می‌رسد. رویه این کار از ترکیب چرم و نگی‌هایی نقره‌ای رنگ ساخته شده است و جلوه زیبایی به آن داده است.

زیره این صندل  از جنس چوب پنبه است. چوب پنبه پوست از پوست یک نوع بلوط ساخته می‌شود و کارایی‌های مختلفی دارد. در کشورهای آسیای شرقی از آن برای کفی صندل استفاده می‌کنند. زیرا علاوه بر سازگار بودن با طبیعت با پوست بدن انسان نیز سازگاری دارد و باعث آسیب دیدن آن در دراز مدت نمی‌شود. ضمن اینکه دارای انعطاف‌پذیری زیادی است. استفاده از چوب پنبه در زیره صندل مدیسه باعث شده است تا وزن سبکی داشته باشد و هنگام پیاده‌روی پا را خسته نکند.

صندل مدیسه ظاهر زیبایی دارد و جلوه آن در پا چندبرابر می‌شود. لژ این صندل برابر با 3 سانتی متر است. وزن سبک، جلوه خاص و رنگ شاد این صندل باعث می‌شود تا برای مسافرت‌ها نیز انتخاب خوبی باشد. قیمت صندل مدیسه برابر با 498 هزار تومان است و قالب استانداردی دارد. اما اگر هنگام خرید بین دو سایز مردد مانده بودید، بهتر است سایز کوچک‌تر را انتخاب کنید.

اگر به دنبال یک صندل زیبا، سبک و راحت برای دورهمی‌های دوستانه خود هستید، خرید این صندل  انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود. این صندل زیبا را با پیراهن‌های کوتاه و بلند، دامن‌های رنگی یا شلوارهای گشاد بپوشید و از استایل خود لذت ببرید. در نظر داشته باشید که مدیسه برای فصل تابستان نیز کاملا مناسب است. در واقع با خرید صندل مدیسه با یک تیر دو نشان زده‌اید. زیرا علاوه بر مهمانی‌ها و دورهمی‌ها می‌توانید از آن در فصل تابستان در فضای باز بیرون نیز استفاده کنید.