متن پیام

لطفا منتظر بمانید ...

ثبت نام و ورود

شماره همراه

+98

شماره همراه خود را بدون صفر اول وارد کنید

بابت زارا پاپیونی

بابت

قبل از ثبت سفارش حتما قسمت مشخصات محصول را مشاهده بفرمایید

اتمام موجودی

مشاهده باقی محصولات فروش ویژه

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

برای ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید

مشخصات بابت زارا پاپیونی

انتخاب رنگ :طلقی
انتخاب سایز :37, 38, 39, 40
قالب :استاندارد
توضیحات :جنس رویه: طلق درجه یک جنس زیره: پی یو ارتفاع پاشنه: 1 سانت

از ابتدای اختراع کفش تا به امروز انواع مختلفی از آن تولید شده است . هر کدام از آن ها با توجه به موقعیت های مختلف ، شرابط آب و هوایی ، کاربرد و ... دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را از دیگر مدل ها متمایز می سازد . بابت ها کفش هایی راحت و غیر رسمی هستند که طرفداران زیادی در بین دختران و بانوان دارند . نداشتن پاشنه و کف تخت آن ها باعث شده است تا راه رفتن و استفاده از بابت ها راحت باشد و به پا ها آسیبی نزند . بابت زارا پاپیونی یکی از انواع پر طرفدار این نوع کفش ها است که در فروشگاه اینترنتی تیاریس به فروش می رسد .

ویژگی های بابت زارا پاپیونی

رویه زارا پاپیونی از جنس طلق است که یک پاپیون زیبا را بر روی خود جای داده است . سایز بندی این محصول سایز های 37 تا 40 را شامل می شود . معمولا یکی از دغدغه های مهم در هنگام خرید اینترنتی انتخاب سایز مناسب است . قالب بابت زارا پاپیونی استاندارد می باشد . قالب های استاندارد این امکان را به شما می دهند تا به راحتی سایز همیشگی پا های خود را انتخاب کنید و از مناسب بودن آن در هنگام تحویل اطمینان حاصل نمایید .

ظاهر شفاف و شیشه‌ای و زیبایی خاص این محصول شما را در تکمیل یک استایل جذاب و متفاوت یاری می کند . کیفیت بالای این محصول یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه کنید . زیره بابت زارا پاپیونی از جنس پی یو است . پی یو بسیار مقاوم و راحت می باشد . این نوع زیره فشار وارده به پا ها را به حداقل می رساند . انعطاف پذیری و نرم بودن زیره پی یو باعث شده است تا بابت زارا پاپیونی در کنار زیبایی و جذابیت ، بسیار راحت نیز باشد .

برای خرید این محصول می توانید با انتخاب سایز و رنگ مورد نظر سفارش خود را تکمیل نمایید .