متن پیام

لطفا منتظر بمانید ...

ثبت نام و ورود

شماره همراه

+98

شماره همراه خود را بدون صفر اول وارد کنید

صندل سابرینا

صندل زنانه

قبل از ثبت سفارش حتما قسمت مشخصات محصول را مشاهده بفرمایید

اتمام موجودی

مشاهده باقی محصولات فروش ویژه

برچسب‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

برای ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید

مشخصات صندل سابرینا

انتخاب رنگ :خردلی, مشکی
انتخاب سایز :37, 38, 39, 40
قالب :استاندارد
توضیحات :جنس رویه :چرم صنعتی جنس زیره : پی یو ارتفاع لژ:2 سانت

شاید برای شما هم پوشیدن کفش های جلو بسته در هوای گرم احساس ناخوشایندی را به وجود بیاورد .چرا که عدم گردش مناسب هوا در کفش باعث تعریق پا میشود . در چنین شرایطی اولین و بهترین پیشنهادی که برای رفع این معضل به ذهنمان می رسد استفاده از صندل است . صندل ها همواره به دلیل راحتی و طراحی مناسبشان ، در فصول گرم سال بسیار محبوب هستند و مورد استقبال فراوانی قرار می گیرند . صندل سابرینا نیز توانسته با طراحی فوق‌العاده زیبایش به یکی از صندل های محبوب و پر فروش فروشگاه تیاریس تبدیل شود‌ . در ادامه به معرفی و بررسی این محصول جذاب می پردازیم .

معرفی و مشخصات صندل سابرینا

اگر به دنبال یک جایگزین فوق العاده برای کفش هایتان هستید می توانید از صندل سابرینا استفاده نمایید . این صندل زیبا و با دوام یک همراه عالی برای روزهای گرم سال است و می توانید با خیال راحت روی آن حساب کنید.
این محصول در دو رنگ فوق‌العاده جذاب یعنی خردلی و مشکی به تولید رسیده است . که هر دوی آن ها بسیار جذاب هستند و استایل های تابستانه جذابی را برای شما خواهند ساخت .

جنس رویه صندل سابرینا از چرم صنعتی با کیفیت است که دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد . کیفیت بالای این محصول باعث شده است تا به این سادگی ها دچار آسیب نشود و در برابر ساییدگی و خراشیدگی مقاوم باشد . جنس زیره این محصول پی یو می باشد . بنابراین استفاده از این محصول بسیار راحت و دلچسب خواهد بود و پا های شما اذیت نخواهند شد .

همچنین سایز بندی این محصول سایز های 37 تا 40 را تحت پوشش قرار می دهد . استاندارد بودن قالب صندل سابرینا نیز از دیگر ویژگی های متعدد این محصول زیبا و کاربردی است که خیال شما عزیزان را برای انتخاب سایز مناسب در هنگام خرید های اینترنتی راحت می سازد .