متن پیام

لطفا منتظر بمانید ...

ثبت نام و ورود

شماره همراه

+98

شماره همراه خود را بدون صفر اول وارد کنید

بولگاری مخمل

کیف زنانه

قبل از ثبت سفارش حتما قسمت مشخصات محصول را مشاهده بفرمایید

اتمام موجودی

مشاهده باقی محصولات فروش ویژه

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

برای ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید

مشخصات بولگاری مخمل

انتخاب رنگ :مشکی
توضیحات :جنس رویه :ماری مخمل ابعاد:26*18 دارای دسته و بند بلند قابل تنظیم

یکی از مواردی که در استایل بانوان نقش بسیار مهمی دارد کیف هایی است که از آن برای نیاز های مختلف استفاده می کنند . استفاده از یک کیف مناسب می تواند جذابیت استایل شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد و بالعکس نمی توان تاثیر منفی یک کیف نامناسب در استایل انکار کرد . بنابراین باید در انتخاب کیف دقت ویژه ای داشته باشید . بولگاری مخمل یک انتخاب فوق‌العاده است و دقیقا همان چیزی است که هر بانوی خوش سلیقه ای برای تکمیل استایل جذاب خود به آن نیاز دارد . در ادامه به بررسی این کیف و جذاب خوش ساخت می پردازیم.

معرفی و مشخصات بولگاری مخمل

اگر به دنبال یک کیف زیبا و تمام عیار هستید بولگاری مخمل گزینه جذابی برای شما خواهد بود . ترکیب رنگ مشکی و طلایی در این کیف به شدت جذاب است . طرح روی کیف نیز این زیبایی را بیشتر نمایان می کند. طراحی این کیف به زیباترین و بهترین شکل ممکن انجام شده است تا حتی گزینه ای مناسب برای بانوان سخت پسند باشد .
این کیف فوق العاده یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین کیف های فروشگاه تیاریس می باشد و همواره مورد استقبال طیف های گسترده از سلایق شما عزیزان بوده است .
این کیف تک رنگ است و تنها در رنگ مشکی به تولید رسیده است . رنگ مشکی بولگاری مخمل تقریبا با تمامی رنگ ها قابل ست کردن است و جلوه خاصی به استایل شما می دهد .
یکی از ویژگی های مثبت بولگاری مخمل استفاده از بند بلند و قابل تنظیم در آن است . همچنین ابعاد این کیف (26*18) می باشد که این محصول را بسیار خوش دست می سازد . جنس رویه این محصول مخمل می باشد که در عین زیبایی بسیار مقاوم و با دوام هست .

در پایان باید بدانید که قیمت بولگاری مخمل با توجه به ویژگی ها و متریال به کار رفته در آن بسیار مناسب است . هم اکنون شما می توانید این محصول خاص را برای ساخت یک استایل جذاب و یا هدیه کردن آن به عزیزانتان تهیه نمایید .